Yarenheybeli baby74 haberleşelim kız inşallah rabbim ikimize de isteyen herkese de nasip eder sağlıkla inşallah
Gamze1313 karakiz1 zaten belirtiler hemen gostermiokj canim hayırlısı olur ins bekleyip görelim hayurlisryla
Katze8sirac Bat 15 Hiçbir belirtim yok 🤦🏼♀️ Korumasız bu 3. Ay artık oluruna bıraktım ümitlenip üzülmek daha kötü
MelekMervertlek Katze8sirac bir gebenin günlüğü ebru hanımın ovulasyon testiyle hamile kaldım deneyin bence
Royem62 annesinin_beybisi aminnn canım inşallah güler bizim yüzümzde bu ay umut etmekten dua etmekten bolluğu en çok yaşatandan yüce Rabbimden bol bol istemekten başka elimzden ne geleblir
Katze8sirac MelekMervertlek bugün ilk belirti adete 5 gün var mide bulantım var bugün erken belirti olabilir mi acaba şaşırdım
Gamze1313 OndokuzEkim- Amin inşallah hayırlısı olur inss Allah büyük rabbim en hayırlı zaman da nasip etsin ins
annesinin_beybisi Tuanam27 kan verdim yarın 4 gibi sonucu çıkıcak normalde ben her ay belirti yaşarım ama hamile olmam bu ay hiç belirtim yok keşke bir sürpriz olsa da hamile olsam
Tuanam27 annesinin_beybisi ayy insallah güzel yuksekce bir deger selamlar sizi sonuc kagidinda. Cok heyecanlandim. Ben de internetten gebelik testi siparis vermistim dün. Nasilsa bir haftaya anca gelir dedim sabahin köründe geldi nasil olduysa:)
MelekMervertlek Katze8sirac gebelik testi varsa evde yapın adete 5 gün kala aşırı silik bir çizgi vardı beta hcg 9 çıktı benm karnımda ağrı ve goguslerimde aşırı hassasiyet vardi olabilir
Gamze1313 MelekMervertlek Valla bnmde adetime 6 gün var bugün ovulasyon testi yaptım silik çizgi çıktı yinede bekliyim bn
annesinin_beybisi Tuanam27 hiç sanmıyorum canım ya 9 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif hadi onu geç hiç belirtim yok illaki bir kasık ağrısı birşey olması gerekirdi diye düşünüyorum. ne zaman yapıcaksın bak şimdi heyecanlandım 😊
Tuanam27 annesinin_beybisi 9 gün kala yapmissin ama varsa bile dahabtutunmamistie ki:) tutunma 6 ile 12 gun icinde oluyor. Tutunduktan sonra önce kana karisiyor hormon bikac gun sonra da idrara. Kanda bile cikmazdi yani
Tuanam27 annesinin_beybisi ben regl gecikmesi yasarsam yapmayi dusunuyorum ama bir yandan da canım sıkkın yolculuk planim var regl gelmeden yola ciksam iyi olur diye 16 17 si falan yapabilirim. Su bur hafta ruh halim kritik 😅