balbocegim27 designermom allah razı olsun benimki bu konular da hiç esirgemez ben esin gibi 2 3 gün sonra da ogrensek olur sağlık ocağında verelim dedim ama o dayanamadi
ArasisMom designermom Bir bahane ile acile gidip gecikmem var öncesinde test yapsak derseniz yaptirabilirsiniz🙈
Nehir-Poyraz designermom ayy eve geldilerse eğer deseydin gebelik şüphem var diye ona göre içeyim ilaçları diye onlarda alırdı kanı
Nehir-Poyraz designermom ayy ne değişikler cidden yaaa bi kan almak ne kadar zor olabilir anlamıyorum binbir naz 😝
designermom sdmr20 covidi biraz ağır geçiriyorum canım malesef 😔henüz adet olmadım doktorun verdiği ilac bittikten 3 gün içinde olacakmışım dediğine göre climen diye bir ilac.Kendigiginden asla olmuyor zaten
designermom sdmr20 ilaca 12 gün önce başladım canım gebelik engelleyici degil çünkü gebe kalinabiliyor
Sevilss Dilekcnkn poliklinik 50 TL ucuzmuş yıllar yıllar önce prof a 200 küsür ödüyordum çocuk için normal poliklinik 100 TL idi. Genel kan tahlili 150 TL idi.
Dilekcnkn Sevilss Valla herşeye zam yaptılar her yıl ocakta yapıyorlar zaten sanırım bu ay yine yapılmış bazı hastahanelere zaten zar zor geçiniyoruz birde zam yapıyorlar