Melekanne91 designermom ozelde ve kliniklerde fiyatlae oyle heryerde🙂acile giderseniz bi bahane bulmaniz lazim acili onla meskul etmiyorlar kendilerince.saglik ocagindada yaptirablirsiniz ucretsiz
designermom Melekanne91 evet canim öyle yapicam covid testi yaptırdım sonucunu bekliyorum sabahtan beri bi cikmadi ki
designermom Kuzusununanasi ahahah😀😀benim negatif çıktı ama napim dedim kafam rahatkadi en azından ama rahatladı mi hayır😂simdi de diyorum zaten kan testini yumurtlamadan 12 gün sonra yaptırdım cok erkendi tekrar verim en iyisi 😀hep bir umut istee
balbocegim27 Kuzusununanasi bende iki tane dana gibi kırmızı çizgi çıkmasına rağmen eşim ikna olmadığı için kan vermiştim 120 tl ye 90 tl gayet iyiymis
designermom balbocegim27 kız benim eşim de öyle olsa keske kendi yağımda kavruluyorum ovulasyon testlerimle hile ilgilenmiyor kendine stres yapıyorsun diye
balbocegim27 designermom allah razı olsun benimki bu konular da hiç esirgemez ben esin gibi 2 3 gün sonra da ogrensek olur sağlık ocağında verelim dedim ama o dayanamadi
designermom Nehir-Poyraz tabi kii test sonucum bu akşam çıkmazsa yarın hemen test vericem haber veririm canım 😍
designermom sdmr20 en iyi sen biliyorsun beni canım duramıyorum yerimde ya😊yarından sonra daha da bisey yapmam yumurtlama ile birlikte 17. Gün oluyor 😁
Selin12- designermom bence karnım ağrıyor filan diyin devlet hastanesine gidin gebelikten de şüpheleniyorum diyin yapıyorlar