Tugcee0603 designermom acile gidip hastalanmadiginizi ağrınız olduğunu ve gebelik şüpheniz olduğunu bu yüzden ilac içmediğinizi söylerseniz yapmak zorundalar. Ben böyle yapmistim
Dilekcnkn Sevilss Valla herşeye zam yaptılar her yıl ocakta yapıyorlar zaten sanırım bu ay yine yapılmış bazı hastahanelere zaten zar zor geçiniyoruz birde zam yapıyorlar