Cimcinpi ya çok komik geliyo bana artık 😂 en çok sinir oldugum konu ise cinsiyet !!
aiiy oğlun mu olucak.. olsun yaa ikincisi kız olur inş 🤷🏻♀️
sen salakmısın arkadaşım! Ben yavrumu seçemem ki iyi ki beni seçmiş oğlum kendi fikrini kendine sakla üzülüyo gibimiyim oğlum oluyo die