Bende kilo aldım baya ama kimse kilo almışsın diyemiyor çünkü hep ay zorlanıyorum kiloda var ya diyorum instagramada foto koydum altına hı hıı çok kilo aldım yazdım 😂 herkes yakışmış yazmış ilk kızıma çok çirkin demişlerdi yeni doğmuş bebeğe babasına benziyormuş şimdi doğuncada ayy evet ikinci çirkin kızımı doğurdum diycem kızım sarışın mavi gözlü herkes bakar çok güzel diye ama işte bebekken çok çirkin derlerdi ya açıklama yapmak zorunda değilim tabi ama duymak istemiyorum vallahi