Cimcinpi 15+2 oldum, zayıfladım dört kg verdim. Kimi bu ne hiç yemek yemiyo musun bebek nasıl besleniyo diyo kimi de bu ne şimdiden böyle şişmişsin doğurana kadar duba gibi olursun diyo. Karnım bile çok az var yani göğüslerim haricinde şişmedim de. Yakın çevremde kimse zaten kötü bişey demiyo dışarıdakiler öyle cins cins konuşuyo. Onları da hiç takmıyorum bile siz de takmayın hep konuşacaklar çünkü 😊