Msa97 bende hamileligimden once ve hamileligimde halen ilac kullaniyorum. Hafta ici 1 hafta sonu 1 buçuk. Bir endokrinoloji doktoruna duzenli sekilde başlamanı tavsiye ederim. Troit onemli çünkü tum organlari etkilio. Allah korusun takibi yapilmazsa dusuge kadar gidiyor. Korkman icin degil tedbirli olman icin söylüyorum. Tedavisi ilac ve kontrol.