Bende de haşimato tiroid hastasıyım önceki gebeliğimde ortaya çıktı benim biz hemen fark edemediğimi için bebeğimi kaybettik 😔ama su an 11+2 haftalığız düzenli olarak levetrion 100 lük hap kullanıyorum değerim 3 Dr um herhangi bi sıkıntı olmayacağını söyledi düzenli takip ve hapı aksatmadan düZenli bir şekilde kullanmak çok önemli