Msa97 Bende aynı haftalarda başlamıştım benim değerim daha yüksekti, korkulacak birşey yok ☺ gebeliğinizin sonuna kadar değeriniz düşse bile ilacı kullanacaksınız muhtemelen. Benim değerim 6.ayımda düştü hala daha kullanmaya devam ediyorum, doğuma kadar da devam ☺ (en başlarda kustuğum için düzenli kullanamamıştım çünkü) Üzülmeyin, düzenli kullandığınız sürece düşüyor değeriniz 🌸