meral1924 Yamacin-Annesi onzild kulan canım bende hiç bişey yiyip içemiyodum sadece çikiyodu bana çok iyi geldi
meral1924 Yamacin-Annesi evet canım dilinin üstünde eritip kuruyorum su kullanmadan bana çok iyi geldi 34 haftalık oldum hala kulanıyorum
Selin12- Yamacin-Annesi inşallah bir an önce sizinki geçer sizi çok iyi anlıyorum benide hiç bir şey kesmedi zofer bile tek care 2 günde bir serum taktirdim
2melekannesi_ Yamacin-Annesi bir kaç hafta daha devam et ilaca sonra yavaş yavaş azalt iki alıyorsan bir al öyle yaptım ben daha kolay oldu bir anda bırakınca çok kötü oluyo
TubaKaratas Yamacin-Annesi benim iştahımı kötü etkiliyordu prilam maalesef ama zoferle kendime geldim şükür ilk zamanlar bi tane alıyordum şimdileri yarım alıyorum bazen kendimi iyi hissedince hiçte içmiyorum biraz ağır ilaç ama rahatır tavsiye ederim
Yamacin-Annesi TubaKaratas biliyorum ağır olduğu için kullanmak istemiyorum ama eğer tabi böyle kötü olursam zofer alicam çünkü kesin çözüm
Yamacin-Annesi 2melekannesi_ çok uyku veriyor bide bi tane iyi geliyordu ama galiba bebek buyudu icin suan etki etmiyor
2melekannesi_ Yamacin-Annesi olabilir evet ama hafta ilerledikçe bulantının da hafiflemesi lazım inşallah öyle olur yoksa doğuma kadar da kullanan var ama öyle olmaz inşallah iyi düşün iyi olsun canım
Yamacin-Annesi 2melekannesi_ çok teşekkür ederim çok güzel morel verdin inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🙏
Mltm07 Yamacin-Annesi 😂 o an midemin derdine kimse umrumda değildi tatilde çok kalabalık bir sokakta tost yedikten sonra çıkarttım birde gelen insanlar 🥺 iyi misin diye ah ah zor günler 😂 işte o zmn utanmıştım