GamzeCan aile sağlık merkezinde yaptırdım dün bugün sabahta Whatzapptan ebe hanım fotolarını attı idrar yolu enfeksiyon var dedı beta vs hiçbişi demedi bilmıyorum geç döllenmemi oluyor haziran 4ü başlamış 8i bitmişti adetim 9da hamile kaldım fılan sanıyorum ben erken döllenme sanıyorum pek bilemiyorum bu olayları aydınlatın beni 🙃