Nsns bende yeni öğrendimm 😂 4 haziran yani adet basını alıyolar hesaplamak icin sende dediğin gibi 6 haftalık falansınn 🤗 valla bana değerin düşük demişlerdi ama sana bisey demedilerse sıkıntı yok kafanı bulandırmıyım 🤗 ne zaman gidiceksin kadın doğuma 😊