Kekmez ne kadar herseye muhalefet ve seviyesiz bi insansiniz yorum yapmak zorunda degilsiniz insanlari asagilamak zorunda degilsiniz size ne sorduysa biz cevabimizi verdik rahatsiz oluyorsaniz okumayn insanlari rencide etmeye calismayin biraz saygili olup egonuzdan kurtulun