Erva_annesi07 184 (SABIM) arayarak şikayette bulunabilirsiniz bu büyük bir sorumsuzluk aynı durumu bende yaşadım 4 cm açıklığın vardı fakat hicbir ağrı sızı hissetmedim. Devlet hastanesinde ebenin alttan muayenesi doğumu tetikledi. Aynı tavırlarla bende karşılaştım fakat doğumhaneden çıkıp yatişımı iptal ettirdim
Ve ozel bir hastaneye gitmek zorunda kaldım.