Merhaba çok geçmiş olsun canım ayrıca gözünğz aydın ikinizde sağlığınıza biran önce kavuşup toparlanın inşallah, merak ettiğim özeller 2 cm açıklıkla bile yatırıyorlar 4 cm ile nasıl yatmadın eve geldin devlette mi yaptın doğumunu ve hangi hastane acaba