Ceyfer aynen öyle yapacak hiçbirşey yok birde çalışıp da şuan ara vermiş gebeler için çok daha zor 🙈
Bütünhayatım böylemi geçecek moduna girdim ben ,çok fena ,hayırlısıyla bebeklerimiz olunca vaktin nasıl geçtiğini anlamayız bence,
Olabildiğine dinlenmeye çalışıyorum ben geceleri zaten sıcaktan uyku sıfır ,gündüz de tv bakıp kitap okuyorum sıkca,29.hafta olduk hala o kadar eksik varki bebeğin çok pişmanım erkenden halletmdiğime,hiç dinlemeyip halletmek gerekmiş oysa ....