gokcekocyigit07 Havva1995 kayısı kompostosu, bol su, yürüyüş yap, süt içinde sık sık emzir, ara sıra masajla göğsünü, süt indirici çaylar var alabilirsin, rezene de iyi diyorlar, bebeğinle ten tene temas kur, her şeyden önce sakin ve sabırlı ol 😊👍
gokcekocyigit07 Havva1995 Allah şifa versin, sağlıkla kucağına da al, üzülme hiç, dualarım sizinle 🤲 niçin küvezde?
Gozde9120 Havva1995 ayaklarını yavaşça göbeğine doğru çek sırayla hemen rahatlayacaksin gaz dikişlerini zorluyodur o kadar iyi geliyor ki dediğim
Gozde9120 Havva1995 İşte gazdandir o benimde sızlıyordu karnın gaz dolu olduğu için dikişi geriyor olabilir bu dediğim hareketi yap iyi olmak için en en en güzel şey hareketli olmak insan canı istemiyor.agrisi var diye ama.hareket edince gaz çıkıyor ve rahatlıyorsun bide rezene çayı iç hem gazı alır hem süt yapar
teachervera Havva1995 Benim doğum erken ve ani oldu tansiyon ve protein kaçağından dolayı besin alamamış bebeğim acil sezeryana alındım. Hemen o gün hoşaf yaptım içtim ameliyat günü gaz sorunu yaşamadım. Normal de 1 gün kalınıyormş hastanede benim doktorum tuvalete çıkmadan bırakmıyormş 2 gün kaldım çıkmayınca eve gelir gelmez çıkabildm sanırım psikolojik oldu titizlik sorunumdan 😊siz bol bol hoşaf için çok iyi geliyor ben hala içiyorum süt için
gokcekocyigit07 Havva1995 hafta olarak çok da erken değil bu haftadan daha erken doğanlar bile var, sabırlı ve güçlü ol kardeşim 🤲