Havva1995 Ya aşırı agrım var gazım cıkmadı ne zaman ve nasıl çıkar gaz yardımınıza ihtiyacım var 13.30 da yaptım doğumu
Mervee5959 Havva1995 çömelerek bekle canım işe yarıyor bende çok zor çıkarmıştım hareket halinde ol sürekli
Asl90 Havva1995 of çok iyi bilirim o sancıyı ben 2. Günü eve gelip banyoda sıcak su tuttum banyoda çıkardım. Kayısı ters etki yapabilir gazı artırır o yüzden bilemiyorum. Hastaneden ilaç isteseniz bana bişeyler içirmişlerdi lavman falan yapmışlardı size faydası olur belki
Asl90 Havva1995 evet ben ne tuvalete çıkabildim ne gaz çıkarabildim tansiyen deseniz yerlerdeydi hastaneden çıkarmayacaklardı beni yalan söyleyip çıktım eve geldim duş aldım biraz rahatladım gaz sancısından dikiş ağrısı aklıma bile gelmedi benim 10 gün kadarda çektim. Geçecek ama biraz sabır bol bol yürüyün
gokcekocyigit07 Havva1995 elbette normal, tabi ki oldu, kolay mı ameliyat oluyoruz sonuçta, bol bol yürü, yürüdükçe daha çabuk toparlayacaksın
Mervee5959 Havva1995 ben hiç ağrı hissetmedim biraz sızlama oluyordu okadar neden ağrıyor acaba okadar ama hareketle açılırsın alışırsın
Havva1995 gokcekocyigit07 tamam inşallah Çok zor kalkıyorum yataktan kesik yer yanıyor bazen normal mi
gokcekocyigit07 Havva1995 ufacık bir parmağımız kesilse günlerce sızlıyor, kocaman bir can doğuyor, 7 kat kesilip dikiliyoruz tabi ki normal, 1 haftaya kadar toparlanırsın, sakin ol, bebeğine odaklan ve bol bol yürü 😊👍
dereninannesi38 Havva1995 9 gün oldu doğum yapalı hala yanma hissiyatı var bu iyi bişey kasıntı ve yanma dikişlerinizin iyileştiğine işaret 🌸