Öncelikle çok geçmiş olsun zor bir süreç fakat geçiyor bir de bebeğin yanında olmaması daha da zorlaştırıyordur güzel günler yakındır emin olun
bana sürekli sakız çiğnememi ve yürümemi söylediler akşama gazım çıkmıştı çok da rahatladım sürekli yürüdüm. Gaz iyice biriktikçe dikişlerde şişiyor o yüzden çok yatmayın