Brc32 Minikus IgM ve IgG ikiside pozitif çıkmıştı bende IgM 1,31 IgG 650 çıkmıştı IgM 1>ve altı olması gerekiyormuş IgG ise 3> altı olması gerekiyormuş Doktorum hemen tovamycıne diye bi ilaça başlattı beni
Minikus Brc32 canım igg baya yüksekmiş senin netten arastirdigima gore yeni enfeksiyonlarda igg baya artış gösteriyormuş. Ben 4 kere tahlil verdim hep aşağı yukarı aynı sonuçlar çıktı nerdeyse hiç değişme olmuyor
Brc32 Minikus evet benim çok yüksek çıktı o yüzden hemen ilaça başlattı doktorum saati saatine bi gün atlamadan iç dedi
Minikus Brc32 aslında iyi birşey bağışıklık olmasına rağmen çok yüksek çıkması da enfeksiyonun yeni oldugunu belirleyebiliyormus hayirlisi olsun canım sağlık versin Rabbim evlatlarımıza
Minikus Brc32 cok sukur canim sıvı işlemi için etrafımdakiler çok doldurdu bebeğe zararı çok diye bakalım o vakit gelene kadar napicam
Turna Brc32 bende de enfeksiyon var 10 haftalik hamileyim ve sivi alalim dediler bende korktum bilmiyordum bide insanlar hayir falan diyince nasil oldu bebege sıkntısı yok dimi dusuk tehlikesi diyorlar da
Brc32 Minikus o vakte kadar düzenli olarak ilacını kullan doktorun dediklerini uygula canım bende ilk su aldırmaya çok ama çok karşıydım sonra çok araştırdım ve karar verip aldırdım yine olsa yine aldırırım
Brc32 Turna hayır canım hiç riski olmadı 18 veya 19 haftamı neydi benden su alındığında su aldırdıktan sonra dikkat etmen gerekiyor doktorum bana bir hafta sadece lavaboya gitmek için kalk elini kolunu çok yukarı kaldırma dedi bir hafta çok dikkat ettim rabbimin izniylede bişey olmadı şuan 37+1 haftalık hamileyim
Turna Brc32 hayır başlamadı 3 hafta sonra sıvı alalım bide 2li test yapalım dedi bende korktum bilmediğim için hic bi ilaç falanda vermiyorlar küçük diye bakalım hayırlısı
Eceee1 Minikus 650 yüksek değer mi Peki hastaneye gidip sonucumu almadım da daha doktorun aramasını bekliyorum
Minikus Eceee1 onu tam bilmiyorum canım yanlış birşey söylemiş olmayayım çünkü avidite testin pozitif cıkmış ya ondan dolayı
Minikus Turna canım senin avidite yüksek cıkmış zaten gerek yoktur kullanmana da sıvıyı ne için alacaklarmış
Brc32 Turna ben ikili üçlü taramalı testleri yaptırmadım sadece sıvı aldırdım oradan herşeye baktılar sen içini ferah tut hayırlısı olsun
Eceee1 Minikus valaha doktorla görüştüm telefonda da birşey anlamAdım . Avidite testi yüksek çıktı 3 ay önce geçirmişim ıgg de 650 çıktı ama değer aralığı yaZmıyor sadece sonuçların iyi dedi sıkıntı edecek birşey Yok dedi hiçbirşey anlamAdım 😒 bağışıklık mı kazanmışım yani
Turna Minikus bana dusuk tehlikesi dedi enfeksiyondan da bebege zarar gelmismi diye sivi alip bakalim dedi ben once gecirmisim enfeksiyon hamilelikte degil ama gozune baska organina vs. Bis3y olmus mu diye