Minikus valaha doktorla görüştüm telefonda da birşey anlamAdım . Avidite testi yüksek çıktı 3 ay önce geçirmişim ıgg de 650 çıktı ama değer aralığı yaZmıyor sadece sonuçların iyi dedi sıkıntı edecek birşey Yok dedi hiçbirşey anlamAdım 😒 bağışıklık mı kazanmışım yani