deletedmom734 iremby çay ve kahvedeki kafein direk bebeğe gidiyormuş vs... tiryaki olsan tamam dicem ama günde 1.bardak çaydan ne olur anlamıyorum ağzına sürmüyordu bir tanıdğım hamileyim diye
iremby deletedmom734 cayda flor var bir kere faydali bu da yani. Ben her sabah iciyorum 1 2 bardak falan.
Brc32 Minikus geç değil canım saatinde ve hergün düzenli kullandığın sürece bişey Olmaz Allah’ın iZniyle sen içini ferah tut beni ilk çok korkutmuştu özelde ki doktor ama korkulacak bişey yokmuş Allah’a şükür
Minikus Brc32 bende özel de prof a gittim o ilaç kullanma iyi dedi enfeksiyon doktoruna gittim o korkuttu beni de inşallah iyi olur herşey inşallah
begumge iremby benim eşim bu konuya takıntılıydı daha hamile kalmadan bu konuyla ilgili yüzlerce makale okudu güvenebilirsiniz 😂
Efuchama Benim çocukluktan beri kedim olduğu için toksoplazma geçirmişim bağışıklık oluyormuş diğer türlü çiğ eti fazla ellememek gerekli çimene fln oturursanız mutlaka yemeklerden önce el yıkayın bol bol
iremby begumge haha iyimis bende burasi sayesinde denk geldimde ogrendim yoksa doktoruma soylememistim bile kedim oldugunu. Ama soylemeyen bilmeyenlerde var. Insallah bir sey olmaz 😊
Brc32 Minikus IgM ve IgG ikiside pozitif çıkmıştı bende IgM 1,31 IgG 650 çıkmıştı IgM 1>ve altı olması gerekiyormuş IgG ise 3> altı olması gerekiyormuş Doktorum hemen tovamycıne diye bi ilaça başlattı beni