Engzlevlt benim doğum başladığında ebe bana istersen ysnına bir refakatçi olabilirz dedi suni sancıyla başlattılar annem var dışarda gelsin deidm bence çağırma aşırı duygusal oluyolar demişti sonra ablam geldi bence sen burdan yürü sen orda doğuma uğraşırken annen üzülebilir panikleyebilir ne bilim ağlayıp senide panikletebilir 😕bencede annen olmasn