ratatosk Engzlevlt normalde anne gelmesin diye normal doğumda sancı çok çekersen anne yüreği dayanmaz üzülür diye gelmesin kızını o halde görmesin diye derlermiş bunu duymuştum ama bu bile saçma zaten annemiz de bizi doğurduğuna göre acısını da tatlısını da biliyor. Meleklerin konuyla ilgisi olduğunu düşünmek saçma 🤷♀️
Seda_nrr Engzlevlt Ya okadar farklı bi kafaları varki..Mesela bi kere geldi yatak odamda dolabımın kapısı açık kapat ablam kapat dolap kapağı açık kalmamalı rahatsız ederler diyor ahshshnsnshdh Dolabın içinde cin ne gezssin diceksin olmuyor ıdjsjsujsjsj
Engzlevlt Seda_nrr 😂😂😂 benim görümcem de bi kere dedi çamaşırlarını gece serme gelir lanet okurlar sana töbe yarabbim ya
Denizyildizii Seda_nrr önce kendi dolabını kapat o zaman de. Görünüşe göre kendisi baya rahatsız çünkü😂😂😂
Engzlevlt MineLule umursamıyorum zaten eşime söyledim eşim bile ne kadar saçma canın kimi istiyorsa onu götür kimseyi umursama dedi
mekutlu12 Böyle bişey bende duymuştum görümcemin doğumunda kayınvalideme sen hastaneye gitme başka yerde bekle doğum bitince git demişlerdi. Ama dinlememişti tabi başka yerde bekleyemem aklım kalır demişti gitmişti 🤷🏼♀️ Bence de saçma
ATC Engzlevlt ne alaka ki anlamadım ben annem yaşlı diye doğum yaptıktan sonra haber verdik ama bana çok kızdı niye hastaneye giderken çagırmadınız diye şekeri tansiyonu var kötü olursam dayanamaz diye getirmemiştim ama çok iyiydim keşke getirtseydim pişman oldum sonra dan inşAllah bu doğum da getirticem
Feride-42 Engzlevlt bende şu şekilde düşünüyorum sen sancı çekerken en çok annen üzülür strese girer şahsen ben götürmem ama yinede senin fikrin
Feyzaveannesi Engzlevlt Ablama da çok uğramışlar demek ki 2 doğumu da Normal doğum oldu. İkisinde de annem gitti onunla tüm doğumu 2 saat sürmüyor. Maşallahı vardı. Hurafe bence bunlar
Denizyildizii Engzlevlt ay diyemedinmi cahilliğinizden gözlerim kör oldu diye😄😄 bide zuhahaaa diye suratlarına hönkürerek gülseydin ya😂😂
Anesanne Engzlevlt keşke bi sorsaydınız melekler kimi istiyormuş. Hey allahım ya melekleri de karıştırdılar insanı günaha sokuyorlar😁😁
Seda_nrr Anesanne Artık siz düşünün paçayı nasıl kurtaracağınızı ahsnjsjshshehje kanka olmuşssunuzdur dolaptakilerle ahahahhahahwhshhe
Seda_nrr Denizyildizii Hiiiiiç oralı olmam tamam der geçerim ayda yılda bir gelir zaten 😂 ondada eşim kayınvalidem hepsi aman idare et boşver derler herkes farkında rahatsızlığın çünkü 😂😂