Engzlevlt birçok kişinin annesi kalıyor ya öyle şey mi olurmuş en iyi senin benim dilimizden annemiz anlar.. bence 40 çıkana kadar da, hastanede kız annesi kalmalı kayınvalideye düşmüyor bence. He ama anne vefat etmiştir, hastadır vs vs o zaman ayrı… ben bir yerimde bir şey olsa açıp da kayınvalideme gösteremem yani evde falan hoş göstersem de kendisi de anlamaz zaten 😂 en iyisi kendi annelerimiz siz bakmayın onların ne dediğine önemli olan bizlerin kimin yanında rahat olacağımız 👌🏻