Melike-ygt1 her iki tarafında da birileri oluyor zaten birisi sürekli tansiyonunu ve nabzını kontrol ediyor diğeri serumu sana sorular soruyorlar konuşturmaya çalışıyorlar yani.kendi aralarında konuşuyorlar onları dinliyorsunuz flan 😊 çok az bir ağrı hissediyorsunuz oda bebek çıkarken karnınıza bastırılırken tabi acı eşiğinizi bilemem çünkü benimki çok yüksek ti hiç sancım olmadığı için zorunlu sezeryan oldum zaten ben .ama kendinizi strese sokmayın ben çok sakin kalmıştım başka şeyler düşünüyordum güzel şeyler hissetmeye çalışıyordum .inşallah sizinkide o kadar kolay olur 😊