Melike-ygt1 34.haftaya gidicem yarın zaten en azından bir araştırmaya muayene olabilseydim artık olmadı silsen belki giriş yaparım ilerleyen zaman da bilmiyorum valla aklım çok karıştı herkes bişey söylüyor hastaneler hakkında ben hiç birine güvenmiyorum