Senem81 gokhande evet özel diye gidiyorum zaten diğerlerine Alper bey bakmıyor özele gidiyorum ama her mesuliyeti alıyor ben şeker yuklemesini detayliyi orda yaptırdım onların aletleri daha iyi araştırdım İzmit’den gelen bile vardı
Melike-ygt1 Kodalailesi bende onda yapacağım Perşembe günü Sezeryan nasıl geçti spinal yapacağız dedi ilk gebeliğim kafamda çok soru var uyku uyuyamıyorum stresten
Kodalailesi Melike-ygt1 iğneyi hissetmemiştim bile ben kendinizi rahat bırakın stres yapmadan bebeğinize kavuşmayı bekleyin çok kısa sürmüştü benimki ama dikişini flan çok beğendim ben sezeryandan çıkar çıkmaz sade nescafe için uyuşukluğunuz gidince yürümeye başlayın zorla da olsa yürüyün yat desede çevredekiler yatmayın fazla . Ben çok yatmadım 4. Gün dikişlerim tamamen kaynamıştı. Yanınızda kayısı suyu veya kompostosu götürün gazınızı çıkarmanızı sağlayacaktır
mavipinokyo Melike-ygt1 arkadaşlarim Mustafa beyde sezaryen oldular memnunlar sizde onda olacaksiniz sanirim çok ilgili diye duydum hep sağlikla kavuşursunuz inşalllah
Senem81 Melike-ygt1 benim de bebegim haftasına göre biraz iri sezeyan olur dedi zorlamadi normal ol diye üniversite yi normale zorluyorlar diyorlar ama Alper bey demedi öyle
Mervehtp81 mavipinokyo ya şu kadından bi benmi haz etmiyorum hayatımda gördüğüm en görgüsüz, saygısız ve suratsız bi doktor
mavipinokyo Mervehtp81 Esma hanima gittim bir kere o bana hitap etmedi eşimle ısınamadik yani sonra Ayten hanimi denedik ve cok memnun kaldik ne zaman gitsek güleryüzlü hasta psikolojisini anlayan ve heyecanina ortak olan bir doktor bence. Tabi herkeste bıraktiği izlenim farkli olabilir.
Kodalailesi Senem81 erken doğum için küvez var diye biliyorum tam teşkilatlı solunum cihazları yok hatta Düzce de yok benim ilk doğumum 36. Haftada oldu doktorum söyledi bilgilendirdi Düzce’de hiçbiryerde olmadığını istersem Sakarya’ya sevkedeceğini söylemişti ama çok şükür kızım sağlıklı doğmuştu gerek kalmadı 😊
Melike-ygt1 Kodalailesi 32. Haftadan sonra doğarsa araştırma hastanesinde küvez var ben erken doğum riskim oldugu için 1 hafta yattım araştırmada
Mkt Merhaba Bende cagsu da mustafa beye gidiyorum.Bir sure arastirmayada kontrole gittim.Ogrenciler ogrensin diye ultrasona bile 3 kisi bakti.Doktorlar iyi ama dogumdada basimda ogrenciler olsun istemem.Onun icin cagsuda yapicam dogumu insallh.
Melike-ygt1 Mkt evet maalesef asistanlar öğrenciler adamı maf ediyorlar bende sırf o yüzden doğumumu cagsuda yapacağım Mustafa beyde
Mkt gokhande Haklisin mecbur kalinca gidiliyor devlete.Cagsuda surekli kafalarina gore fiyat artirmasi yapiyorlar.
Melike-ygt1 Kodalailesi ameliyathane ortamından çok korkuyorum hiç ameliyat olmadık daha önce doktorlar orda bizimle konuşuyor mu ya da hissediyor muyuz biraz da olsa acı ( tecrübelerinizi paylaştığınız içincok teşekkür ederim )
Melike-ygt1 gokhande ilk gebeliğim oldugu için zorluyorlar sonuna kadar bekletiyorlar işte canım devlet sonuçta sana malzeme kullanmak istemiyor
Kodalailesi Melike-ygt1 her iki tarafında da birileri oluyor zaten birisi sürekli tansiyonunu ve nabzını kontrol ediyor diğeri serumu sana sorular soruyorlar konuşturmaya çalışıyorlar yani.kendi aralarında konuşuyorlar onları dinliyorsunuz flan 😊 çok az bir ağrı hissediyorsunuz oda bebek çıkarken karnınıza bastırılırken tabi acı eşiğinizi bilemem çünkü benimki çok yüksek ti hiç sancım olmadığı için zorunlu sezeryan oldum zaten ben .ama kendinizi strese sokmayın ben çok sakin kalmıştım başka şeyler düşünüyordum güzel şeyler hissetmeye çalışıyordum .inşallah sizinkide o kadar kolay olur 😊