Bsra26 biraz uzun olacak ama biz şuan 11/3 cok erken daha galiba bn istanbulda oturuyorum kontrole özele gidiyorum ama ikili tarama 300 liraydı orda sgk karsılmıomuş orda bnde etfalde yptrdım şubatın 7 sine anca randevu bldm o zmn snuç alıcm sence bu ayın sonuna mı gtsem özele 10 gunde ucretsz kontrol hkkım var sonucu tkrr onlarada gstrrm ama cinsiyet blli olur mu onu düşünüyorum 2.gebelik bnm ki cok şukur bir sorun cıkmamıştı oğlumda allah hiç kimseye katlanamayacagı yuku vermesin cok zor inşallah bundada cıkmaz ve bugun bebeğim oynadı bariz hissettim şuan göbegimin sag ust tarafında sanki orda bı sertlk var sadece orda🙈