Werwe Selsmun aleykümmm annişler nasılsınız bzm dogum tarihimiz blli oldu 15 veya 20 temmuz 18.hftadayız cinsiyetimiz kız szde neler var biraz bilgi akışı ypalım
HseyinHmeyraBakrl Merhaba kızlar bizde 17+0 olduk cinsiyetinize geçen hafta erkeğe benziyor demişti umarım yanılma yoktur kendimi çok hazırladım👶🏻🤰😅
Nihlem 18+0 oldum bende anneler agustos 5son cinsiyetimizde erkek nasipse ikinci bebeğim birtanede kızım var 2.bucuk yaşında 😊
Nihlem Ve geçen hafta hissetmeye başladım bebeğimi çok şükür net bir şekilde sizler hissediyormusunuz ?kimlerin ikinci bebeği ?☺
HseyinHmeyraBakrl Nihlem benimde ikinci bebeğim benimde erkek ilkim kız ve bende çok net hissediyorum tarifsiz birşey 🤰👶🏻
Mirzaveben Ilk çocuğum erkek buda erkek mis dün ogrendik degisik duyguyu tatmak cok isterdim hayirlisi boyleymis saglik sihhat versin rabbim ağustos 10 gözüküyor dogumum
Nihlem Mirzaveben hayırlısı olsun canım benim buda kız olsaydı üçüncüyü yine farklı cinsiyet için denemek isterdim belki sende istersin rabbim nasip eder hakkımızda hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar
Mirzaveben Nihlem aminn insallah canim ya bide ilk başta kiz dendi sonradan erkek olunca ben baya bi şok yaşadım
Nihlem Mirzaveben benim kızımdada erkek demişti doktor 7.aya yakın kız olduğunuöğrendim açıkçası bundada değişir diye tırsmıyo değilim 😊
Mirzaveben Nihlem Allah gönlüne gore versin inşallah erkek evlatta cok farkli koruma kollama duygusu oluyo rabbim her ikisinin tadınıza yaşatsın her isteyene