Kızlar size bir soru sorucam birsuru şeyler söylüyorlar yok onu yeme biyerini elleme yok iz kalır falan . Ya dün çilek yedim elimle bide 🤦 sonrada neremi elledim onu bile bilmiyorum ya böyle şeyler saçma değilmi ozaman yediğimiz herşeyde biyerini ellesek her çocuk lekeli dogmazmi ? Kafamda deli sorular 😊