Melikei Merhaba kızlar bende şuan 5+2 deyim ama size anlatamam bel ağrımı dayanılmıycak gibi oluyor bazen Şuan hesaplarıma göre Ağustos görünüyor doğumu inşallah geliriz o günlere 🙋🏻♀️
Bsra26 AkdFesra vala canım erken değil aslinda ama bende aynı şuan 8.haftadayim ve hiç bulantıları baş dönmem olmadı herşey normal bazen diyorum kendi kendime normal mi yani bunlar 🤗
AkdFesra Bsra26 aynen ilk hamileligimde cok kotuydu ama bu hamilelik iyi gidiyo sukur simdimik bakalim ama her hamilelik farklidir diyo doktorlar 🙂
Mervenur001 Bende 8+5 gunlugum Nezaman buyucek nezaman kucamiza alicaz Allahin izniyle bir an önce zamani gelse sag salim kucamiza alsak cok sabirsisiz😊
Irmakgcgn Mervenur001 bende tam 8 +5 gunlgum. Yalniz doktor 1 hafta geri gibiyiz dedi dollenme gec olmus diye. Ama dogum 28 temmuz gozukuyor. Bakalim
Werwe Mervenur001 bnde 8/2 normal mi sizn dogumunuz bnm ki sezaryan 6 yasında oglum var sezaryen le oldugu için buda oyle olcak ama epidural istiyorum
Bsra26 Kızlar şuan benim belli değil vücudumda hamilelik. hiç böyle bide bulantı baş dönmesi olmayınca paranoyaklasiyor
Charlotte Haftaya kadar çok rahattım ne midebulantısı neağrı herşey iyiydi. Tek göğüslerim çok şiş ve arada sızlıyordu, 8.haftaya girdim her sabah açlıktan mide bulantısı yaşamaya başladım çok fena🤢 midem tuhaf gün içinde de geceleri de aşırı mide yanması şikayetim var
Werwe Charlotte soguk süt iç cnm eger gecirmezse gaviskon var dr ondan yazsın en iyi o gelio yanmaya ikinci gebelik bnm ki ondan biliyorm 12 şişe içmişliğim vardı ilkte
Werwe Charlotte gögusteki szlamalar sut kanalların acılıyor ondan bn iki gebeliğimi de ondan anladım annmdede oyle olurmuş hassasiyet
melike0710 haftaya kadar hiçbir şikayetim yoktu kızlar.hatta çok rahat geçicek diye kendime nazar değdirdim sanırım🙈 şuan 9+3 haftalığım 2 haftadır mide bulantısından ölücem.özellikle yemek yedikten sonra fenalaşıyorum.hiç istifra etmedim ama yaşamımı çok etkiliyo.mutfağıma giremiyorum kokuyo fenaaa 😞
Zamanlagelen Bende 8+4 um ara ara mide bulantilarim oluyor ve siddetli kasik agrilarim onun disinda bir sikayetim yok normal devam ediyorum hayatima bende meraklaniyorum bakalim nasl gececek bu surec🙂
Eserayaz Ben 6+0 bugün her gün bas dönmesi migde bulantısı yasyrm gecen hafta keseyi gördük daha kalp atışını görmedik bu hafta gitsem gorurmuyum acaba