Senseye HappyMom 10′lu isimli nakışlı set yaptırdım. 1 adet 5′li set aldım. İsimli seti saklayıp Rabbim nasip ederse oğluma hatıra olarak vereceğim. İlk doğduğunda giydiği kıyafetleri vermek oldukça manidar olur diye düşünüyorum 🥰🤗
Rmyssa HappyMom 2 takım 10 lu setimiz var babaanne ve ananeden 5 Li takım da 2 tane ben aldım 1 tane ananemiz aldı 😌
Merve6hg 11 li düz , organik boyasiz kumaş. Bir hast çıkışı aldım . Ayridan da 3 tulum, 8 zibin, kiyafet olarak evde dw oglumdan kalma biseyler var
mislinaninannesi Yildiz2133 ınstagramda bir sayfadan yaptırdım 75 liraydı.kargoda 15 lira 90 liraya mal oldu bana😊
Tugbamete HappyMom oğlumda ebebekten 5 takım 5′li set almıştım 1 tanede isimli arkası melek kanatlı tulum ve şapka seti yaptırmıştım. 3 takım koymuştum hastaneye yeterli olmuştu bize 🥰
Umut-Mucize HappyMom 1tane bimden 5li set aldım ama parçaların şeklinden dolayı yetersiz bir hastane çıkışı için, 2 tane minicitiyden 5li, 3lü isimli tulum.
Aylin2011 HappyMom ikiz erkek olacağı için 2 tane 10 lu set 4-5 tane de 3lü 5li setlerden alırım kızlarımdan da kalma kıyafetlerle de desteklerim
asilto ben bir tane 5li bir tane 10lu set aldim. bi de isminin yazili oldugu foto cekimi icin tulum battaniye sapka seti aldim o kadar
Esraomer Ben hiç almadım. Bi tane 10lu set kuzenim , 1 10lu set kayınvalidem bi 5li set de arkadaşım aldı 🙂 yeterli olur herhalde