elifkrsbn Bende bunu yaptırıyorum isimli olarak 🙏 tam takım yaptırdım zaten hertürlü almam gerekicek diğerlerinide https://resimyukle.io/r/htAAEJMhO3 1 takımda 10 lu arkadaşım aldı 2 takım yeterli olur hastane için diye düşünüyorum 😊
Hmomy10 Bende betusun hediyeliklerine yaptırdım 10 lu set ve takı yastığı çok memnun kaldım çok güzel kumaşı kalitesi isciligi tavsiye ederim ama 20 günü buluyor teslim süresi gecikmeyin derim
-Selma- Zaten iki üç hafta giyer sonra olmaz o yuzden dayisi 10lu set almis onu giydircem bi de kendlm 3lu aldim uygun fiyatli şık onu da ewe gelirken giydircem yeter diye dusunuyorum fazlaya gerek yok sonucta cabuk buyuyor bebisler 😘😍
gokcekocyigit07 Elifkskl ben toplu alışveriş yaptım, bebek arabası dahil ama bir çok mağazaya göre uygun ve daha kaliteli, sitesinden bak istersen
Mehtap23 HappyMom ben iki takım beşli set aldım iki takımda üçlü aldım. Atlet zıbınlardan da her takıma birer tane aldım bi kaç tame fazladan aldım. Uzun kollu zıbınlardanda bir kaç tane aldım. Eltimde bir onlu set iki takım verdi .
Ela20 Pelit7 benimde erken doğum riskim var alsam mı diye düşündüm kararsız kaldım. Kaçıncı haftadasınız?
Pelit7 Ela20 26. Haftamdayım benim başından beri riskli gebelikti prematüre olanı 4 lü aldım (bu arada 4 lüymüş 5 li sanıyordum)trendyoldan 30 tl di çok pahalı olmadığı için bulunsun diye aldım erken doğum olmaz inşallah ama yine de sezaryen olacağı için 40. Haftayı göremicez en kötü 2-3 hafta giyer 30 liralık şey ucuz nasıl olsa kenarda bulunsun diye aldım açıkcası linki buraya bırakıyorum isterseniz göz atabilirsiniz🌸 https://ty.gl/g5wmie45
Mehtap23 Redpepper bende onlu almadım beşli aldım birde ikili takımlar aldım kendim tamamlıcam. Yani setler abartı fiyat bence ayrı ayrı alıp kendimiz set yapınca daha uygun oluyır 🤷♀️ Şapka tulum eldiven de aldım isimli oda resim çekelim ve hatıra kalsın diye . Oğlumda tişört yaptırıcam abi kardeş kombini😍 yeterde artar zaten. İlk altı ay kıyafet abartmaya gerek yok bencede🤔
camellia HappyMom 2 adet beşli set aldım bir beşli sette hediye geldi battaniye vs zaten ayrı aldım o yüzden 10 lu almaya gerek kalmadı.