gokcekocyigit07 HappyMom E bebekten 10 lu ve 5 li setler aldım, isimli, nakışlı flan değil, sade ve şık 😌👍
Sysesra HappyMom isime aylrca karar veremedigimizden sade şık bir 10lu takım aldım hemde gayet uyguna🤗
MercimekveAnnesi16 HappyMom 10Lu seti İnstagram da bi sayfadan yaptırdım isimli 2 tane de 5Li set aldım ebebekten
Esmabozkurt gokcekocyigit07 kizim da 3 takım almistim doğar doğmaz direk ameliyat olduğu icin sadece pembe yu kullandı o yuzden 2 takım evde fazla kullanamadım onları ve 1 takım 5 li alicam o kadar
Redpepper Tulum eldiven şapka aldım isimli,hatıra kalsın diye, onun haricinde 10lu 5li almadım, kendim oluşturdum setleri
Mehtap23 Redpepper bende onlu almadım beşli aldım birde ikili takımlar aldım kendim tamamlıcam. Yani setler abartı fiyat bence ayrı ayrı alıp kendimiz set yapınca daha uygun oluyır 🤷♀️ Şapka tulum eldiven de aldım isimli oda resim çekelim ve hatıra kalsın diye . Oğlumda tişört yaptırıcam abi kardeş kombini😍 yeterde artar zaten. İlk altı ay kıyafet abartmaya gerek yok bencede🤔
hepoyleolurzaten HappyMom trendyoldan 10′lu sade bi set birde 2 tane e bebekten yine sade 5′li set aldım 😊
Sulekrtk Bende 10 lu takım düz 5 li takım hediye gelenler var isimli olarak tulum takım battaniyesiyle beraber yaptirdim🤭
mislinaninannesi Susamtanem2 75 liraya yaptırdım kargo ücreti fazlaydı ona da 15 verdim 90 liraya mal oldu.resim yüklemeyi bilmiyorum malesef
Mineninkalpleri İlk bebeğim kızdı. Şimdi erkek geliyor. Sadece adına özel 10lu set yaptırdım. Gerisi hep ilk çocuğum için aldıklarını kullanacağım. Çogu pembe laf eden oldu ama ne anlayacak sanki. Biraz büyüyünce alırım değişik şeyler. Herşeyim var. Daha açılmadık bir çok şey.. Boşa masraf. Sadece bez ihtiyacımı aldım. 👍❤️
Aselgiz Mineninkalpleri bizde aynıyız😁 kızımdan hepsi duruyor bir hastane çıkışı alıcaz ona bile ihtiyaç yok da yeni bişiyi olsun yavrucağın😁
Minou Mineninkalpleri ne güzel düşünmüşsünz , renklerin cinsiyeti yoktur ❤️❤️ İnsan özeniyor alayım diyor ama boşa masraf , bnde detaylı bi araştırma yapıp öyle alışveriş yapacağım🥰🌸🌸