Ben çilek mobilyadan aldım ilk bebeğim💕 büyüyen beşik almadım, büyüyünce başka bir karyola alırım bu besik de Allahım nasip ederse inşallah ikinci bebeğimin olur diye düşündüm 💕
Bir tane sifonyer ve bir tane de iki kapılı dolap aldım romantica baby serisi🩰
Mobilyalar çok çok kaliteli, beşik düz sallanan beşik kendim cibinlik yaptırarak ve firfirli bir uyku seti tercih ederek hareketlendirdim🎀
Aksesuar olarak peluş oyuncaklar, ilk kitaplarım, biraz biblo ve objeler kullandım. İnşallah bebeğim doğunca fotoğrafları ile biraz daha süslemeyi düşünüyorum. Boş bir duvar vardı onu da trendyoldan duvar sticker aldım eşimle yapıştırdım sanki duvar kağıdı gibi çok cici durdu🍀