Caglaesma58 merhabalar, benim de tecrubem yok. Bebegime 4 kapili dolap ve ahsap anne yani besik aldim. Yatak odamdaki sifonyeri de bebegimin odasina koydum. Hepsi beyaz renkli olunca takim gibi oldu. Arkadasimin bebegi olmustu dolap almamisti, tum esyalari ortada almadigima pismanim, eninde sonunda alinacak nasilsa, bezi, oyuncagi, kiyafetleri iviri ziviri topluyor dedi. Bana da mantikli geldi.