Merhaba, sanırım hayattaki en zor karar beşikti. Yatak odam küçük olduğu için anne yanı alırsam birde salonda günlük kullanmalı bişi almalıyım dşye düşünüyordum ama 2 beşiğede para vermek istemedim araştırırken Heyner 7in 1 beşik var onu aldık. Tekerlekli, sallanıyor, yorganı yatağı ve cibinliğide içinde geliyor üstelik 5 yıl parça garantisi var. Düzenli kullanırsanız bebeğiniz 7 8 yaşına kadar yatak olarak kullanıyor en son ona çalışma masası oluyor. Bunun yanına birde ikeadan dolap çizdirdik 3 kapılı, Bi kapısı komple raf diğer kısmının altında toplam 3 çekmece var yani odasında beşik ve dolap koyduk ona oyun alanı kalsın diye mobilya ile doldurmak istemedik.