aybukesen ben iki ay once 6 haftalikken dusun yaptim maalesef.. simdi 6+4 haftalik hamileyim. InsAllah haftaya kalp atisini dinlemeye gitcez🙏🏻
onceki hamileligimde cok sey yanlis yapmisim.. yukseklere uzanmak yoksun o dusuk yapiyormus. Bitki cayi veya normal cayda icme canim onlarda dusuk yapiyor.. ben bol bol su iciyorum, sut iciyorum icine bal koyup, bolbol meyve ye. Aslinda 8 ögün yemek yemeliyiz suan sunki hersey cok taze ve cok iyi beslenmemiz lazim. Balik ve kirmizi et ve yumurta, fistik, badem, antep fistigi tarzi seyler mutlaka ye. Ama kavrulmus olmicak.
bu arada doktora gittinmi? Bana doktorum 14tane igne verdi hergun 2tane yaptiriyorum.. ayni zamanda bide folik asit kullaniyorum onu zaten gebe olan herkes kullanmasi lazim.
kendini yorma bu ilk 3 ay asiri onemli. Git uzan dinlen uyumasan bile uzandiginda
bebegin buyuyordur.