fenperest ne güzel yazmışsınız🥰🙏🏼 Ben de 6+0 oldum bugün. Dün geseyi gördük yolk sac var yani bebek var dedi doktorum. Kalbini duyamadık henüz.
İstanbulda diyetisyenim özge bezirci ile çalışıyorum kendisi şimdilik temiz beslenmemi( çöp yiyecekleri hepimiz biliyoruz artık) şekeri kesmemi her gün en az 2 ceviz, metil formda b12 vit ve her gün 1 meyve tüketmemi söyledi. Buna ek olarak omega 3 deposu semizotu ve her gün 1 haşlanmış organik yumurta yiyorum. Folik asit diofol devam. Tiroid hastasıyım ilaçlarıma dikkat ediyorum. Tiroid tam bir D vitamini canavarı, eczacıma sorup o desteği de alacağım.
Gluteni de kestim bu arada. Kendime mercimek ekmeği yapıyorum glutensiz olduğu için. Yürüyüş yapmaya korkuyorum kalbini duymadan yürümek istemedim🥺 sizler yapıyor musunuz?