Merhaba 😊 öncelikle herkese hayırlı olsun insallah güzel bir yolculuk olur hepımız ıcın bende dün öğrendim regl günüme daha 4 gün var ama bekledıgım gebelık olduğu için dün kan da betam 36 çıktı bu sekılde çıkan var mı? İki güne bir kan vermeyi düşünüyorum ve 7 8 haftaya kadarsa doktora gitmeyi düşünmüyorum açıkçası