Asyaayaz1 2. Doğumdan sonra hemen taktırdım 40im çıkar çıkmaz. 7 sene sorunsuz kullandım. 3. Çocuk için cikarttirmistim. Doğumdan sonra hemen gidip tekrar taktiricam. Hiç sıkıntı yaşamadım. Adet düzensizliği, fazla kanama, ağrı hiç sıkıntı yaşamadım. Ama sıkıntı yaşayanlarda duydum. Eltim taktirmisti onda çok fazla kanama yaptı 15 günde bir regl oldu ve normalden çok uzun sürdü. Taktirmadan önce bı kan testi felan yaptır. Kan değerlerine baksınlar. Kan değerleri düşük olanlara takmiyolais diye duymuştum