Meltem_aras Selen37 7 sene bende vardi ipini tabi ki kendin kontrol etmiyorsun kontollerine gidersin hemşire kontrolunu yapar ve spirali asla hissedemezsin rahmin ondan kat kat büyük o ufacik bir sey kalir☺
Zezoli Heather Kontrole ara ara gitmiştim. İp içerde kaliyo ilk zamanlar kendim kontrol yaptığımda elime geliodu sonrasında aradan zaman gectikte gelmedi. Tam 7 sene kullandım.
Yasemin8841 7 sene bende kullandım hiçbir sorun yaşamadım son zamanlarda enfeksiyonum olduğu için çıkarttırdım rahim dinlendikten sonra tekrar taktırıcaktım ama aldırdıktan 1 ay spnra hamile kaldım🤷♀️doğumdan hemen sonra tekrar taktırıcam
Kubrakorkut Akeb Hım inşaallah banada takar lar bende korkuyorom takmaz lar diye hastenede mi taktirdiniz sağlık ocağına mi
Hlyarsln Asyaayaz1 bnmde etrafımda spiral taktıran oldu ve ilişki esnasında kaymş ve tekrrdn hamile kaldı ve 3 cocugunu kucagına aldı kayma riski fazla oluyr dedi ve ilaçı da pek öneren olmuyr kilo aldırıyr dıye bayanlar razı gelmıyr pek Rabbımn nasıp edecgı varsa bızde eşimizde korunsak olacagı oluyr bnce bnm düşüncem bu yönde