Asyaayaz1 27 gün önce doğum yaptım kızlar doktorum 40 ın çıkınca spiral takarım dedi istemezsende 6 ay ilaç kullanılmasına karşıyım dedi fakat kafam karışık memnun kalanlarda var kalmayanlarda taktıran yada bilgisi olan varmı🌸
Selen37 Asyaayaz1 Bende çok taktırmak istiyorum ama spirali kayıp hamile kalan çok var. Birde çok korkuyorum onu sürekli hissetmekten 🙄 halam ipini kontrol edeceksin sürekli eline geliyor falan diyor çok kararsızım. Şurda bekleyeyim taktıranların yorumunu 😂🌺
Semgiz Asyaayaz1 ben taktırdım canım gebe kalmadan önce 2 sene kullandım ilk ay falan kanamam çok oldu ilaç içtim öyle düzene girdi sonrasında güzel korudu rahattı ama arada kontrollerine gitmen gerek kaymaması için sonra cikarttirdim doğumdan sonra tekrar taktirmayi düşünüyorum çok rahat oluyor çünkü
Azizinannesi2 Asyaayaz1 ben taktirmistim ilk dogumdan sonra 4yil kullandım cikarttirdim şimdi 2.ye hamileyim düzenli doktor kontrolü ne giderseniz sıkıntı olmaz 🌼
Asyaayaz1 Selen37 ben bu kayma olayını sordum doktora ama spiralin kalitesine bağlı demişti ve en önemlisi çatıya uygun olması gerekirmiş ve düzgün takılması önemliymiş ah kadın olmak çok zor🤯😂
Akeb Selen37 doktorum ipi eline geliyorsa yada eşin hissediyorsa kontrole gel çünkü kaymış demektir yada ipi uzun kesilmiş demektir dedi.yani normal spiralde ipin elinize gelmesi için elinizi rahminize baya bi sokmanız gerekiyor🤷🏻♀️Ben 5 sene kullandım
Meltem_aras Selen37 7 sene bende vardi ipini tabi ki kendin kontrol etmiyorsun kontollerine gidersin hemşire kontrolunu yapar ve spirali asla hissedemezsin rahmin ondan kat kat büyük o ufacik bir sey kalir☺
mothers_baby2021 Bende 23 gün oldu , ne yapacağım bilmiyorum ilaç kullanmak istemiyorum bebeğimi emziriyprım ama korunmakta şart kesinlikle .Tekrardan hamilelik süreci yaşamak istemiyorum çok çok erken olduğu İçin . Birde acısı var mı onu merak ediyorum
Asyaayaz1 mothers_baby2021 acı hissi olmuyor diye biliyorum cnm bana kesinlikle ilaç izin vermedi 6 ay kimseye vermiyormuş özellikle kafanıza göre gidip eczaneden almayın hamile olarak yada hormon bozularak buraya gelirsiniz dedi🤯
Semgiz Asyaayaz1 eğer ağrın falan olmuyorsa 6 ayda bi yada 3 ayda bi gidip kontrole baktiriyordum ben doktor söylüyor zaten kontrol araliklarini
Azizinannesi2 Asyaayaz1 tabiki ben yakdirdim 1 hafta sonra geri gel dedi gittim sonra 1 ay sonra geri gel dedi geri gittim sonra 6 ay sonra 1 sene oldu çok şükür bişey olmadı doktorun zaten ne zaman gelecegini söylüyor eğer kaymıştir fikri aklına gelirse git doktor bakar zaten 🌼
Ebruaksoylu Asyaayaz1 bende eşim izi vermiyor kavgamız oluyor bu sebepten ama bende taktırmak istiyorum eşin izini olması gerek mi acaba
Asyaayaz1 Ebruaksoylu hayır spiral için izin gerekmiyor ama öğrenirse aranız bozulur bence ikna edin düşündüğünüz zaman çıkartırsınız