Beely ben de hastanede çalışıyorum. Bunlar zaten normal veya sezeryan doğumda sık karşılaşılan şeyler. Kanamadan, ağrıdan, açlıktan dolayı tansiyon düşebilir çıkabilir. Hemen müdahale edilir onlar her gün böyle şeylerle karşılaşıyor. Siz içinizi ferah tutun