Mk34 yok hayır aksine hiç aç kalmamaya özen gösteriyorum tokken bile bu halde oluyorum sizin de dediğiniz gibi bir de yemezsem kendimden geçiyorum uyanır uyanmaz ilk işim bir kaç lokma bir şeyler yemek kahvaltıya kadar tutsun diye yoksa kahvaltıyı hazırlayamıyorum bir de bana tatlı hiç yaramıyor mesela o an iyi ediyorsa 2 saniyeliğine o tatlı sonra anında bin beter bayıyor illa ekmek tarzı bir şeyler yiyorum