Burcu_NFUE Devlette doğumu çok merak ediyorum doğumda bir odada kaç kişi oluyor , eşin odada refakatçi olabiliyor mu veya iki kişi, sancı nerde çekiliyor sancı odası vs var mı ? Acil de olursa nasıl oluyor doğum mesela gece vakti oldu diyelim. Özelde nasıl oluyor , doktorumu çokk seviyorum ilgisi alakası Allah razı olsun ama sezaryene yönlendiriyor gibi aklım karışıyor yaa ay seni nasıl bunalttım daha neler varrr da sonra sorayım hakkını helal et 😂😂😂