pinartonguc Masal53 Doktoruma sormak aklima hic gelmedi iceyim madem benim ilk bebekte eyfam ediyorum asitli diye
Masal53 pinartonguc evin bi yerinde sabit durmuyorum ki 1 saat salondaysam 3 4 saat yatak odasındayım 😄😄
Ilayda11 4 bucuk litre ganrati içiyorum gece yatarken de buyuk bardakla 2 bardak falan içiyorum ee geceleri de kalkıp ictigim oluyo eşimin dedigine gore 5 litre içiyomusum😱😂😂😂
Hafizeplt pinartonguc günde bi tane içilmesi öneriliyor zaten magnezyum açısından daha zengin olduğu için Kızılay’ın sodasını içiyorum ben 😅
Zehradeniz34 Masal53 ama çok sıcak degilmi ben yanıyorum ay bide son ay mahvolduk sıcaktan terliyecem diye hareket edelim gelmiyir ama yatarken de terliyorum 🤣🤣🤣