Bende ya 1 litre ya 1,5 litre tuketiyorum onceden icmezdim cok fazla bebegi ogrendim icmeye basladim havalarda sicak vucut ister istemez belli ediyor kendini icmeyince dilim damagim kuruyor . 1 2 bardak iciyorum hemen wc tasiniyorum. Sanki vucudum suyu kabul etmiyormus gibi geliyor. Bekarligimdan beri ayni dert. Sizlerde durumlar nasil